11 edycja Akademii e-marketingu w Lublinie. Przedsiębiorcy wezmą udział w bezpłatnym szkoleniu

Materiał informacyjny WeNet
Powraca jesienne odsłona 11 edycja Akademii e-marketingu, która jest cyklem darmowych szkoleń z budowania strategii rozwoju biznesu w Internecie. Bezpłatne szkolenia skierowane są do właścicieli małych i średnich firm. Organizowane są w kilku dużych polskich miastach, w tym w Lublinie. Akademia e-marketingu odbędzie się 26 września 2023 roku w Hotelu Agit. Uczestnicy w trakcie spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w Lublinie spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group.

– W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistamizdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Lublinie szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP odbędzie się 26 września 2023 roku w Hotelu Agit przy ul. Wojciechowskiej 29. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

– Nikt nie powinien mieć już wątpliwości, że dziś każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

– Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio dużo się słyszy. Nie ma się czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Dobrze więc takie narzędzia znać – dodaje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków. Ich znajomość jest bardzo ważna, gdyż za ich nieprzestrzeganie grożą kary finansowe.

Tylko wiosenna odsłona Akademii e-marketingu, która odbyła się miedzy marcem a majem, odwiedziła 5 miast takich, jak: Gdańsk, Katowice, Warszawę, Kraków i Białystok, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W sumie w tym roku w szkoleniach wzięło już udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu ora Panorama Lubelska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: 11 edycja Akademii e-marketingu w Lublinie. Przedsiębiorcy wezmą udział w bezpłatnym szkoleniu - Kurier Lubelski

Wróć na krasnik.naszemiasto.pl Nasze Miasto