– Program trwa od 5 lutego, w tym czasie udzielono prawie 3500 zniżek – mówi Weronika Opasiak, rzecznik MPK.
Ostatnio partnerami akcji stały się m.in. firmy reprezentujące branże: gastronomię, hotelarstwo, motoryzację, stomatologię, sport i służbę zdrowia.
– BusBonus kierowany jest do posiadaczy biletów okresowych komunikacji miejskiej, przede wszystkim stałych pasażerów, którzy za swą lojalność nagradzani są zniżkami przy zakupie towarów i usług – wyjaśnia Opasiak.
Z profitów mogą korzystać posiadacze 30-, 90- lub 150-dniowych imiennych biletów okresowych.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?